poniedziałek, 11 stycznia 2016

Mirai Nikki : Recenzja i skrócony opis

Witam Z tej strony Eryk tak jak mówiłem dziś zrecenzuję dla was anime pod tytułem
"Mirai Nikki"
Mirai Nikki stworzone przez Sakae Esuno opowiada o przygodach 
Yukiego (Yukiteru Amano) oraz Yuno (Yuno Gasai)
Są oni dwójką z dwunastu użytkowników posiadajacych Pamiętniki Przyszłości ,
Yuki i Yuno zostali wplątani w zabójczą grę o przetrwanie















Yuno od samego początku czuła coś do yukiego ,
Yuki na początku ze strachu nie akceptował tej myśli ale jak i się ukazało z ubiegiem czasu yuki zakochał się w yuno.
Teraz przejdźmy do właściwej recenzji , Mirai Nikki chociaż ma już ponad 5 lat to nadal potrafi zachęcić do oglądania , ja nie mogłem oderwać się od monitora gdy zaczołem oglądać mirai nikki .
Mirai Nikki otrzymuje odemnie ocene 9/10 , i dzieli z Sword Art Online pierwsze miejsce w moim rankingu anime .
Anime możecie obejrzeć [Tutaj]
Jedyne co mi nie pasuje w tym anime to to że jest go za mało ;-; , 27 odcinków to według mnie za mało , i jedna myśl chodzi mi po głowie: dlaczego nikt nie kontynułuje przygód Yukiego oraz Yuno?
znając życie nie tylko ja by się ucieszył z Mirai Nikki 2 , Zbili by majątek na sprzedaży kolejnej seri mangi o przygodach Yukiego i Yuno .
I w tej chwili moge powiedzieć tyle że mam w planach w najbliższych dniach wrzucać wam skróty każdego odcinka Mirai Nikki.
Miłego dnia życzę . /Rapid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz